با وجود قدمت و مدت عمر بالایی که بازاریابی شبکه ای دارد باز هم عده ای به آن اطمینان ندارند و آن را همانند شرکت های هرمی می پندارند.

اسکات آلن از کارشناسان و بازاریابی میگویند: مشکل بازاریابی شبکه ای ساختار هرمی در پرداخت های آن است که این حرفه را مشابه طرح های هرمی جلوه داده و موجب بدگمانی به آن شده است.اما این ایراد را نمی توان به ساختار بازپرداخت آن مطرح کرد درواقع تقریبا همه سازمان های دنیا چنین ساختاری را برای پرداخت های خود دارند.ندگان و مدیران در سطوح بالاتر هر یک به کمسیون و پاداش خود دست پیدا می کنند.

ایراد دیگری که برای این حرفه وارد می شود این است که برخی می گویند برای مشارکت در آن باید پول پرداخت کرد.قطعا برای هر فعالیتی در ابتدا باید مبالغی را هزینه کنید و در آن تلاش کنید تا به موفقیت برسید.طرح بازاریابی شبکه ای مانند طرح های هرمی یا پونزی نیست که غیر قانونی باشند. در آنجا درآمد شما به ازای ثبت نام افراد دیگر بدست می آمد. در آن جا محصولی وجود نداشت و یا محصولاتی بی کیفیت ارائه می کردند که قیمت های بالایی نیز داشت.

طرح نتورک مارکتینگ یک مدل فرانشیز استاندارد است.شرکت های مطرحی هم چون Amway ،Excel ،Meleleuca ،PrePaid Legal ،USANA از این طریق به های میلیون دلاری دست پیدا کرده اند.

ام ال ام مارکتینگ

ام ال ام مارکتینگ فقط یک مدل تجاری نیست.روند فعالیت در آن بدین صورت است که هزینه های ابتدایی برای آن ، پایین است و امکانات بالقوه برای دست یابی به درآمد استثنایی وجود دارد و افرادی در این حرفه هستند که با صرف وقت و تلاش توانسته اند به این درآمد دست پیدا کنند.

ویژگی برجسته ام ال ام مارکتینگ برای افرادی با ویژگی های زیر بسیار جذاب است:

افرادی که عملکرد خوبی در حرفه و تخصص خود نداشته اند و پول کمی برای سرمایه گذاری پس انداز کرده اند.

- تجربه قبلی در اجرا و مالکیت کسب و کار نداشته اند.

- در روابط تجاری کم تجربه بوده اند و روابط آن ها از روابط کارمند و کارفرما و همکار فراتر نرفته است.

- از سطح درآمدی شان راضی نبوده اند.

- توقعات غیرواقع بینانه از سطح کاری که باید انجام دهند در مقایسه با میزان درآمدی که باید درآمدی که باید کسب کنند، دارند.

البته این ویژگی های مطرح شده اکثریت افراد مشغول در این حرفه را توصیف نمی کنند  بلکه تعداد محدودی از آن ها را شامل می شود.

ورود برخی افراد با این ویژگی ها و عملکرد نامناسب که آنان در این زمینه دارند سبب ایجاد تصورات غلطی در رابطه به نتورک مارکتینگشده است.اشتغال برخی افراد با داشتن سابقه نامناسب در این حرفه سبب لکه دار شدن چهره این صنعت در جامعه شده است.

بازاریابی شبکه ای ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را نسبت به بقیه کارها متمایز کرده است. این شغل فرصت مناسبی است که افراد کسب و کار خودشان را داشته باشند.اما برای رسیدن به موفقیت در آن باید ماهیت دقیق آن را بشناسند.در این حرفه افراد خود مالک کسب و کار خودشان هستند درواقع افراد نوعی کارآفرین محسوب می شوند. اگر قبلا هیچ کسب و کاری نداشته اید و یا شبکه سازی نداشته اید باید در این زمینه از مشاوره و راهنمایی های کارشناسان در این حرفه، استفاده کنید.

بازاریابانی که در مورد ساختن کسب و کارشان جدی هستند باید در اصول کارشان مطالعه کنند. آن ها می بایست آخرین تکنیک های کارشان یعنی و بازاریابی و استراتژی های آن را بیاموزند و فقط به مبادله نکات در جلسات هفتگی و ماهیانه تیم شان اکتفا نکنند.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.


atamlm.ir افراد ,حرفه ,شبکه ,ویژگی ,هرمی ,نداشته ,برخی افراد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تل استار اخلاق بازی3بازی|دانلود بازی اندروید بسم الله الرحمن الرحیم لایسنس رایگان نود 32 خرید اینترنتی میهن استور راهنما دیجیتال مارکتینگ gamersm